Ola Hair to Hair : Podsumowanie akcji „Zapuszczam wytrwale!”

Thursday, January 1, 2015

Podsumowanie akcji „Zapuszczam wytrwale!”

Podsumowując akcje:

„Zapuszczam wytrwale!”

Do akcji dołączyłam tak naprawdę po podcięciu włosów 24 września 2014 roku, gdzie zaczęłam z długością 51 cm. Akcja zakończyła się 31 grudnia 2014 roku z długością

54,5 cm !!!!!!!!!!!!


Mniej więcej w ciągu 100 dni udało mi się uzyskać przyrost 3,5 cm co uważam za niezły efekt, ponieważ przeciętnie włosy rosną mi ok 0,5 do 0,8 cm na miesiąc. 

Być może popełniłam błąd, ponieważ postanowiłam odstawić wcierkę Jantar po 5 miesiącach zamiast po 6 ... Przy Jantarze udało mi się uzyskać 3 cm w ciągu 2 miesięcy co dla mnie jest sukcesem dużym. Kuracja Joanna Rzepa - obecnie stosuje 2 opakowanie - szczerze mówiąc nie dała mi ŻADNEGO efektu! Włosy urosły mi po zmianie kuracji z Jantaru na Joanne 0,5 cm w miesiąc, pewnie tyle samo by urosły gdybym nie wcierała go codziennie. 

Rok 2015 jest dla mnie kolejnym wyzwaniem, o tym może kiedyś uda mi się napisać :)


Alex
xoxoxo

5 comments :

  1. Witaj ;) Nominowałam cię do zabawy Liebster Blog Award -będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na moje pytania. Więcej inf tutaj :http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje moja droga postaram się odpowiedzieć :*

      Delete
  2. ładnie rosną :))
    Muszę w końcu nabyć Jantara. Jeden przewinął mi się przez rce ale był na prezent :)

    ReplyDelete