Ola Hair to Hair : Niedziela dla włosów [10] i spotkanie włosów z suszarką

Tuesday, January 20, 2015

Niedziela dla włosów [10] i spotkanie włosów z suszarką

Na noc z soboty na niedzielę nałożyłam na całą długość włosów olejek migdałowy zmieszany z olejkiem marchwiowym. Następnie rano umyłam głowę dwa razy szamponem Babydream i nałożyłam na włosy MIX MASEK: odżywkę brzoskwiniową Balea wraz z Kallos Late i maską Stapiz nałożyłam na jakiś czas na włosy, w tym 10 minut podgrzałam tak powstałą maskę pod suszarką hełmową. Następnie spłukałam włosy zimną wodą oraz na koniec spłukałam włosy przygotowaną wcześniej płukaną z mydlnicy lekarskiej.
Z tego powodu, że musiałam wyjść z domu i nie mogłam pozostawić włosów do naturalnego wyschnięcia to wysuszyłam włosy ciepłym nawiewem i uniosłam je na szczotkę.
EFEKT: włosy po płukance naprawdę były uniesione - tak jak czytałam na blogu Anwen, aczkolwiek miałam wrażenie, że są takie zbite w kupę. Nie były sypkie. Może wypróbuję w inny sposób jeszcze zastosować mydlnicę lekarską.



Moje postanowienie noworoczne odnośnie włosów:
  1. Przede wszystkim zmniejszyć ilość kosmetyków do włosów, zahamować swój pęd do zakupów kosmetyków,
  2. 3 miesiące z drożdżami - obecnie jestem na 24 dniu,
  3. 3 miesiące z siemieniem lnianym - obecnie jestem na 14 dniu, ale siemię towarzyszy mi prawie codziennie od kilku miesięcy, aczkolwiek dopiero teraz postawiłam na systematyczność
  4. Olejki, olejki i jeszcze raz olejki na włosy jak najczęściej.
  5. Stawiam na przyśpieszenie wzrostu przede wszystkim wcierki, kuracje wewnętrzne zdrowe odżywianie.
  6. Samodzielne podcinanie rozdwojonych końcówek - moje nożyczki fryzjerskie są w użytku i te wszystkie wystopniowane maleństwa, którym udało się uciec przed moją fryzjerka zostały w końcu doprowadzone do ładu,
  7. Dalej 3mam się zasady upiętych włosów na co dzień do 10 maja 2015
  8. Sukcesywne pozbywanie się resztek platyny z włosów. Chciałabym włosy jak najmocniej zahodować i ściąć całość już farbowanych, ale wstrzymuje się przez to, że włosy wciąż wyglądają na ładne ombre.
Alex

No comments :

Post a Comment