Ola Hair to Hair : Dwie ostatnie niedziele dla włosów [5] i [6]

Sunday, December 28, 2014

Dwie ostatnie niedziele dla włosów [5] i [6]

Z braku czasu nie miałam jak dać podsumowania z mojej ostatniej "niedzielnej" pielęgnacji. Pielęgnację stosuje codziennie tak naprawdę, ale niedziele wybrałam jako dzień na zrobienie zdjęć, ewentualnie zregenerowania włosów kiedy brakuje mi czasu w tygodniu.

Niedzielę 14 grudnia moje włoski prezentowały się tak:



Dla włosów zafundowałam głębokie oczyszczanie szamponem pokrzywowym Barwa a następnie zrobiłam kolejny zabieg laminowania . Włosy ładnie się prezentowały i byłam z nich zadowolona. Nie były przesuszone mimo silnego szamponu :)
Włosy po zabiegach laminowania są dużo prostsze, ale nie jestem pewna czy to zasługa laminowania czy nie efekt osiągnięty dzięki całości pielęgnacji. Moje włosy jeszcze te pół roku temu zawijały się niesfornie po każdym myciu głowy obecnie są nieco mniej "zwariowane".


Przed świąteczna niedziela dla włosów ( 21 grudnia) niestety nie została ujęta w zdjęciach.
Postawiłam na pierwszy rzut olejek waniliowy przywieziony z Chorwacji, następnie umyłam głowę płynem Facelle i nałożyłam maskę z granatem z domieszką czystej gliceryny. Włosy były gładkie, lekkie takie jak lubię.


Alex,
xoxoxo

4 comments :

  1. masz na tyle długie włosy, ze ja bym się pozbyła tych jasnych końców. Myślę, że Twoje włosy wiele by na tym zyskały bo ich odrost jest bardzo ładny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :) Zastanawiałam się nad tym, ale jednak nie. Jak sobie to przemyślałam to po 1. naturalne włosy mam do 1/3 długości mniej więcej dopiero i z tym platynowym ogonkiem wyglądają przynajmniej jak malowane ombre i nikt nigdy mnie nie pytał czy mam odrost - tylko gdzie zrobiłam ombre ;) 2. nie chce wracać do krótkiej długości włosów, bo są na tyle zwariowane, że będą wywijać się w różnych kierunkach i robić co chcą a na razie jest z nimi na tyle spokój, że potrafię je ujarzmić 3. Obecnie teraz chodzę w związanych włosach - okazjonalnie je rozpuszczam i 3mam się z tym postanowieniem dalej do Maja napewno, a potem cóż :D zobaczymy :)

      Delete
  2. Długo utrzymuje się na włosach zapach olejku waniliowego? ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc tylko do mycia niestety :(

      Delete