Ola Hair to Hair : My target :)

Saturday, December 13, 2014

My target :)

Po swoich burzliwych wakacjach, postanowiłam, że dam w końcu odpocząć swoim włosom. Przed rozpoczęciem wakacji w 2014 roku już miałam świadomość, że powinnam częściej nosić związane włosy, bo moim wielokrotnie rozjaśnianym włosom to nie służy i szybciej się wykruszają. Powoli dojrzewałam do tego, ogólnie od października mogę szczerze powiedzieć, że chodzę praktycznie non stop w związanych włosach (rozpuszczam je ewentualnie na trochę w domu po aplikacji wcierki, albo na jakieś ważniejsze wydarzenia) zawsze śpię w związanych włosach...

Moje postanowienie, że dam włosom na maksa odpocząć jest w trakcie realizacji, w sumie muszę szczerze przyznać, że bardzo dobrze mi z tym, mimo, że siostra nabija się ze mnie, że stanowczo przesadzam z tymi włosami. Bynajmniej już osiągnięte efekty na włosach wciąż podtrzymują mnie przy tym, aby dbać o włosy i rezultatem chodzenia w spiętych włosach jest to, że mój platynowy blond na końcach wykrusza się znacznie wolniej, przy odpowiednim zabezpieczeniu, końce mają się super - czyli spokojnie wizytę u fryzjera mogę na jakiś czas odłożyć i dać im spokojnie rosnąć...

Uświadomiłam sobie dzisiaj, że tak naprawdę nie wiem KIEDY będzie ten odpowiedni dzień aby pozwolić włosom aby były rozpuszczone znacznie częściej. Przeraża mnie myśl, że jeszcze kilka lat może mi zająć osiągnięcie wymarzonych włosów.. Zapewne tak będzie...

Dlatego dzisiaj postawiłam sobie za cel datę: 10 MAJ 2015 (148 dni czyli 4 miesiące 28 dni) jak swój CEL! Dzień, do którego będę tak jak dziś, wczoraj i przedwczoraj chodzić w związanych włosach, dopieszczać je na maksa i rozpuszczać tylko na ważniejsze okazje ;) Datę wybrałam przypadkowo, bo nie mogłam się zdecydować dlatego użyłam generatora liczb, dla określenia najpierw miesiąca potem dnia ;) warto mieć cel, do którego dążysz i warto sobie określić jakiś etap. To będzie dla mnie 1 etap.


Trzymam się dalej w swoim postanowieniu. Mam nadzieje, że wytrwam i za te 5 miesięcy będę miała znaczne dłuższe i gęstsze włoski takie przypominające te o jakich marzę :)

Z uwagi na to, że to co nie zapisane pozostaje zapomniane powstał dzisiejszy post. Wszystko dotyczące moich włosów znajduje się tutaj, blog to jest internetowy pamiętnik, dzięki któremu nie zwalam pamięci w komputerze i wiem zawsze, gdzie znajdę wszystkie swoje zdjęcia włosów :)


Alex, xoxoxo



No comments :

Post a Comment