Ola Hair to Hair : Niedziela dla włosów [4] waniliowy olejek :)

Sunday, December 7, 2014

Niedziela dla włosów [4] waniliowy olejek :)

Po ostatniej niedzieli dla włosów oczywiście czas na mycie włosów miałam dopiero w sobotę, więc moja niedziela włosowa odbyła się w sumie z piątku na sobotę, a zdjęcie jest niedzielne :)

W piątek wtarłam w suche włosy dawno nie używany olejek waniliowy z Alvedere, który przywiozłam ze sobą jeszcze z Chorwacji.

W sobote umyłam głowę płynem Facelle i nałożyłam maskę Sleek Line na hmmm.. trudno określić, bo zgubiłam się w czasie, najpierw polatałam w czepku, później nałożyłam suszarkę hełmową i podgrzewalam maskę jakiś czas - bo akurat dorwałam ciekawy artykuł na necie - i jak sobie przypomniałam, ze w sumie powinnam spłukać włosy i dać im wyschnąć bo znajomi zaraz wpadają i trzeba coś do jedzonka przygotować ;) 

Włosy po wysuszeniu były piękne, sypkie, wygładzone i pachnące,
Po całym dniu i nocy w kucyku z zawinięciem (nie wiem jak nazwać moją ulubioną metodę związywania włosów obecnie) włoski wygląają tak:


Najbardziej w świecie podoba mi się ich zapach, zobaczymy na ile dni się utrzyma i jak długo będę miała świeże włoski <3


Alex, xoxoxo

4 comments :

  1. Masz na myśli Kallos silk ? U mnie niestety się nie sprawdziła, ale Twoje włosy wyglądają po niej na prawdę ładnie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. silk to ta z jedwabiem? zastanawialam się nad nią. zapach latte mnie męczy.... :(

      Delete
    2. zapomniałam zadać pytania, co ci się w niej nie podobalo?

      Delete
    3. Nie, nie to nie maska kallosa, pisałam nazwę z pamięci, bo mam do innego opakowania odlaną część maski, chodziło mi o http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=25785 - sleek line. Jestem z niej bardzo zadowolona. A Kallosa swojego też kończę powoli, ale w moim przypadku nigdy dość ! ;) już dziś ledwo czuć zapach maski, ale i tak 2 dni :) poprawiam już wpis :D

      Delete