Ola Hair to Hair : Jesień i moje dodatkowe 2 cm :)

Thursday, November 6, 2014

Jesień i moje dodatkowe 2 cm :)

Postanowiłam zmierzyć wczoraj swoje włosy i efekt jest zadawalający 53,5 cm :) od ostatniego mierzenia włosów :D tzn. że udało mi się w końcu przyśpieszyć porost moich włosów.
Aktualnie jestem wierna Jantarowi, aczkolwiek postanowiłam dokończyć tylko obecne opakowanie, czyli pozostałe 2/3 opakowania. Po 3 seriach z jantarem (3 tygodniowe smarowanie, tydzien przerwy) wcierkę ostatnio stosowałam okazjonalnie. Zostały mi zakupione jeszcze 2 buteleczki tego pięknego specyfiku, bynajmniej napaliłam się na kurację z Joanna Rzepa lub koziderką, dlatego buteleczki Jantaru będę miłym dodatkiem do prezentów dla moich najukochańszych kobiet na świecie - mamy i siostry. Obie chciały wypróbować Jantar, więc obie dostaną go wraz ze swoim prezentem urodzinowym, w tym miesiącu.
Mój plan jest dokończyć "kurację" Jantarem. Być może będzie to trwało do końca miesiąca. Mam problem ze zmianą czasową, przystosowaniem się do funkcjonowania, uczelnia, dom, praca. Mimo to, wiem, że to chwilowe zawirowani i postawię się do pionu niedługo.

Plan do końca listopada:
- wykończyć wcierkę Jantar
- powrócić do codziennego picia siemienia lnianego
- skończyć opakowanie suplementu Vitalsss Beauty


Na co składa się moja obecna pielęgnacja?

  1. oczywiście, włosy rozpuszczam tylko na wyjątkowe okazję, jak dobrze pamiętam ostatnio był to wypad w połowie października ze znajomymi ;)
  2. śpię w związanych włosach
  3. noszę czapkę, pod którą chowam swoje włosy
  4. myję włosy wtdy kiedy tego potrzebują (co 4 nawet 5 dni) chyba, że mam czas na małe spa w domu ;)
  5. olejuje włosy olejem sezamowym a skalp na chwile przed myciem olejkiem ze słodkich migdałów
  6. wcieram w skalp od czasu do czasu Jantar 
  7. zabezpieczam końcówki serum
  8. rozczesuje włosy po spryskanu je delikatną mgiełką z odżywki Gliss Kur
  9. nałożoną maskę na włosy podgrzewam w miare możliwości przez 10-15 minut pod suszarką hełmową 
  10. pozostawiam włosy do naturalnego wyschnięcia
Moje obecne 10 zasad pielęgnacji, skutkuje pięknym połyskiem włosów, które są tak gładkie, że zwykła gumka do włosów ma problem z utrzymaniem się na nich. Używam obecnie gumki invisibobble - nie uważam ją za rewelację, aczkolwiek trzyma moje włosy, co obecnie jest najważniejsze.



Całuje,
xoxoxo 
Alex

No comments :

Post a Comment