Ola Hair to Hair : Moje włosy KWIECIEŃ 2015

Thursday, April 30, 2015

Moje włosy KWIECIEŃ 2015

Nie mam czasu w regularne bawienie się w blogowanie, ale swoje włosy w kwietniu chciałabym uwiecznić ;)

Zmierzyłam miesięczny przyrost 1cm... Nic nowego, nic nie idzie w dobrą strone... Mój blond na końcu coraz gorszy.. Tak wyglądały włosy bez rozczesania:

   
po rozczesaniu włosy prezentowały się tak:
Pierwsze zdjęcie mówi samo za siebie, już blond za mocno przeskrobał trzeba było z nim zrobić porządek. I oto wynik tego porządku:
Niestety jeszcze nie znalazłam chwili aby zmierzyć obecną długość włosów. Aczkolwiek postaram się to kiedyś dodać. Ze względu na to, że już zaraz 10 maj no i czas dać włosom częściej polatać na wolności ;) postanowiłam wrócić do grzywki, jednak wyglądam z nią "młodziej" i "lepiej".


Alex, xoxoxo


No comments :

Post a Comment