Ola Hair to Hair : Akcja zapuszczanie włosów.

Tuesday, September 2, 2014

Akcja zapuszczanie włosów.

Postanowiłam wziąć udział w akcji zapuszczania włosów. Chciałabym przyśpieszyć porost włosów, aby jak najszybciej wrócić do naturalnego koloru włosów, pozbyć się OMBRE (resztek platyny).

Tak włosy się prezentują po paru godzinach od mycia na chwilę obecną. 
Dużo pracy przede mną... 



Długość włosów: 54 cm
Pasemko kontrolne: 27 cm


Walkę o centymetry prowadzę z wcierką Jantar od dziś 2.09.2014, jest to moja 3 kuracja 3 tygodniowa, mam nadzieje,że tym razem nie zdarzą mi przerwy jak bywało poprzednio.
Suplementacja obecnie codziennie w miarę możliwości piję siemię lniane oraz postanowiłam dokończyć suplement diety Vitalsss znany z Biedronki.


Pielęgnacja do dnia dzisiejszego:
Olejowanie (dotychczasowo było co każde mycie obecnie postanowiłam przetestować inny szampon i planuję raz w tygodniu) na noc; olejek kokosowy i olejek migdałowy
Mycie włosów: babydream oraz Sayoss z Keratyna
Odżywki/Maski: Kallos Late, odżywka z sprayu Gliss Kur Złota, olejek arganowy Avon

Najlepiej podsumuję to piramidą włosową - zaczerpniętą od Anwen www.anwen.pl

No comments :

Post a Comment