Ola Hair to Hair : Akcja zapuszczanie .... / cut ! cut ! cut ! / akcja cięcie !

Wednesday, September 24, 2014

Akcja zapuszczanie .... / cut ! cut ! cut ! / akcja cięcie !

Moje włosy na początku września prezentowały się tak:
54 cm długość - niestety końce wymagały podcięcia i mimo akcji zapuszczania najpierw zdecydowałam się na ścięcie u fryzjera zniszczonych końcówek.


Włosy po ścięciu i po związaniu w kucyk prezentowały się następująco. 

Dzisiaj przypomniałam sobie, ze nie mam normalnego zdjęcia więc po naturalnym wyschnięciu włosów, rozczesani TT wyglądają tak:
Moje niesforne włosy <3
Ogolnie jestem zadowolona, pozbyłam się rozdwojonych końcówek, białych kuleczek na końcach włosów.

Długość włosów na dziś 51 cm

Moja pielęgnacja w tym miesiącu obejmowała produkty takie jak:
  • szampon fryzjerski Allwaves professionnelle; strengthening shampoo
  • szampon Babydream
  • maska do włosów Altery z granatem
  • maska do włosów Kallos Late Cream
  • szampon Barwa Ziołowa tataro-chmielowy
  • jedwab do Włosów Joanna Styling effect
  • odżywka w sprayu Gliss Kur Ultimate Oil Elixir
  • olejek kokosowy
  • wcierka Jantar


Głosi plotka, ze włosy można poznać po ich akceptacji na oleje.Moje tolerują olejek kokosowy. Jak mamy pod adresem http://www.dbaj-o-wlosy.com/2013/02/jak-okreslic-porowatosc-wosow.html określenie porowatości włosa. Moje włosy skrzypią mocno przy teście palcami, odpowiadają w tabeli dla typu włosów wysokoporowatych poza olejkiem kokosowym. Dlatego nie uznaję testu olejem kokosowym jako wiarygodnego ;) chociaż u niektóych się on sprawdza moim włosom jednak się spodobał. CO WŁOS TO ZAWSZE COŚ NOWEGO ;)

Troszkę szkoda, że nie zmierzyłam włosów przed samym pójściem do fryzjera, mogłabym dowiedzieć sie czy moje włosy chociaż trochę w tym miesiącu urosły !!!!!! 

Niestety licznik na dzień dzisiejszy wynosi 0 cm. Ale za to mam zdrowe, śliczne końcóweczki. 

CO DO WCIERKI JANTAR. Zamówiłam na allegro 3 nowe buteleczki, chce do końca roku pielęgnować dalej Jantarem, a dlaczego?
  1. nie uczula mnie
  2. włosy przy stosowaniu Jantaru są i tak długo świeże
  3. nie mam porównania jak działa na przyśpieszenie wzrostu moich włosów, ponieważ zawsze jakiś dzień w ciagu tych 3 tygodni kuracji opuszczę (oby to jeden), a poza tym wcześniej nie mierzyłam włosów 
  4. widzę efekty w postaci baby hair, na których bardzo mi zależy po utracie objętości przez rozjaśnianie i farbowanie włosów
  5. subiektywnie patrząc jeżeli chcę osiągnąć efekt zagęszczenia i produkt ma dać efekty potrzebuje trochę czasu, dlatego 6 miesięcy na Jantar uważam za okres po którym będę mogła ocenić, czy odczuwam i widzę zagęszczenie włosów. Moim celem są włosy z dzieciństwa ;)

Pozdrawiam
Alex xoxoxoxo

2 comments :

  1. Ojej, moje włosy też lubią olej kokosowy a nie podejrzewam ich o porowatość niską... w ogóle przestałam się przejmować tym pojęciem. Testować i używać co się sprawdza, kiedyś jak bede miala dostep do mikroskopu to to określe :)
    Dobrze zrobiłaś że obciełaś teraz wyglądają lepiej. ladne ombre :)

    ReplyDelete