Ola Hair to Hair : Niedziela dla włosów + efekt rocznej pielęgnacji włosów.

Sunday, December 20, 2015

Niedziela dla włosów + efekt rocznej pielęgnacji włosów.

Dzisiaj po siłowni postanowiłam zrobić sobie włosowe SPA, w dodatku ubraliśmy w końcu choinkę więc mogłam wykonać zdjęcie swoich włosów na jej tle.
Rok temu w moim salonie gościł świerk i włosy były w słabej kondycji.

W tym roku w salonie postawiliśmy jodłę i na mojej głowie gości piękna, gładka, tafla włosów.
Jedno zdjęcie a tyle radości w sercu :) Jak widać prawie cały blond zniknął już na zawsze :)

Odnośnie NIEDZIELI DLA WŁOSÓW:

Na skalp nałożyłam na ok. 2 godziny olej Sesa, następnie zrobiłam peeling zalecony przez trychologa DSD 1.3 na skalp i nałożyłam na resztę włosów olejek odżywczy z Yves Rocher. Pochodziłam w takim stanem na głowie ok 20 minut następnie umyłam włosy szamponem Dormena przeciw wypadaniu włosów. Odsączyłam nadmiar wody i nałożyłam Marokańską Maskę do włosów na skalp i całą długość włosów na hm... może nawet godzinę? Zasiedziałam się, że musiałam trochę z tym mazidłem zielonym nabawić aby je zmyć. Przed ostatnim płukaniem nałożyłam jeszcze na włosy ocet malinowy z Yves Rocher. Spłukałam włosy i wysuszyłam ciepłym nawiewem na szczotkę. Teraz będę wcierać preparat od Pani trycholog DSD 3.4.2 i koczek do spania.

Bardzo mi się podoba dzisiejsza niedziela. A najbardziej cieszy mnie to, że pielęgnacja jednak daje widoczne efekty! 

Sialalala ....
Pozdrawiam



Alex, xoxoxo


No comments :

Post a Comment